berätta om Gimli!

Gimli är född 2005. Han är en söt och trygg häst! Jag köpte honom som första häst 2010. Vi lärde känna varandra hela 2010 och började tävla lite 2011 och hoppas på att tävla mera i år!

När jag tävlade 2011 tävlade jag v5 (fyrgång) och t7( arbetstempo tölt i ena varvet och valfrittempo tölt i andra varvet) Jag tävlade bara 3 gånger förra året men den första gången var bara en "prova på" och det gick bra, jag tog mig runt i rätt gångart:)
Andra gången jag tävlade var det en vanlig klubb tävling, det gick ännu bättre jag fick en rosett och då blev jag JÄTTE GLAD!!
Tredje gången gick det inte lika bra med då var det KM och det är lite tuffare:)

Jag har börjat med lite trick också, så ni får ge förslag om vad jag ska lära honom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0